Poleć znajomemu Dodaj do ulubionych

 


Reklamacje

 
Gdy zakupiony u nas produkt w momencie dostarczenia posiada wadę fizyczną (polegającą na niezgodności produktu z umową sprzedaży) lub prawną, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, chyba że wiedzieli Państwo o tej wadzie w chwili zakupu.


W     sytuacji, gdy zakupiony produkt posiada taką wadę, mogą Państwo przesłać do nas elektronicznie na adres esklep@aura-centrumogrodnicze.pl lub listownie na adres sklepu stacjonarnego czyli: Centrum Ogrodnicze AURA, ul. Trakt Brzeski 48A, 05-070 Sulejówek oświadczenie reklamacyjne, w którym zalecamy podać:


  • Swoje dane kontaktowe
  • Nazwę produktu oraz datę jego zakupu
  • Powód reklamacji (jakiego rodzaju produkt ma wadę oraz kiedy wystąpiła określona wada)
  • Proponowany przez Państwa sposób załatwienia reklamacji czyli wymiana produktu na nowy lub jego naprawa. Mogą Państwo również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny produktu ze względu na określoną wadę lub odstąpić od umowy sprzedaży wadliwego produktu (więcej o odstąpieniu od umowy sprzedaży).


W sytuacji, gdy reklamacja będzie wymagała dostarczenia do nas wadliwego produktu (np. w celu wymiany czy naprawy), poprosimy o jego przesłanie na adres sklepu stacjonarnego w Sulejówku, przy czym to my poniesiemy koszt takiej przesyłki.


Do otrzymanej od Państwa reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni przesyłając odpowiedź elektronicznie na podany adres mailowy, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób przesłania takiej informacji.



Kiedy produkt posiada wadę fizyczną lub prawną?


Wada fizyczna


Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży czyli gdy produkt:


1. nie ma właściwości, które powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4. został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

 


Wada prawna


Wada prawna ma miejsce wtedy, gdy sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.